Nejčastější dotazy (FAQ)
Zasíláte objednávky i na Slovensko?
- Ano. Při volbě dopravy je potřeba nahoře změnit zemi doručení na Slovensko a následně se ti nabídnou dopravci pro Slovensko.
Mám velkého psa. Jsou vaše produkty pro něj vhodné?
- Rozhodně ano! Většina našich zákazníků mají velká nebo muskulaturní plemena, která každý den testují naše produkty. Základ každého produktu je vždy silný popruh. Následně využíváme kvalitní kovové komponenty a silný šicí stroj, který zaručí maximální pevnost a odolnost pro jakékoliv plemeno. Nemusíš se tak obávat, že ti zůstane vodítko v ruce a pejsek ti uteče. Pro větší pocit bezpečí máme pak v nabídce i verzi Tactical s pevnějším komponenty.
Jaká je dodací lhůta?
- Doba dodání či výroby je vždy napsaná u každého produktu zvlášť.
Jak vybrat správnou velikost obojku/postroje pro svého pejska?
- Před výběrem je vždy potřeba změřit obvod krku pejska. Následně podle toho lze vybírat z naší nabídky. U postroje je vždy potřeba volit větší velikost, pokud je pejsek na hranici dvou velikostí. Můžeš také využít doporučení v detailním popisu produktu. Pokud však stále váháš, jsme pro tebe stále k dispozici, tak nám zavolej/napiš (info@hafbojky.cz) a my ti poradíme.
Produkty jsou poškozené nebo vadné. / Nedorazila mi moje objednávka. Co mám dělat?
- V tomto případě nás neprodleně kontaktuj reklamačním formulářem zde.
Mohu platit na dobírku?
- Bohužel tuto možnost neumožňujeme. V našem sortimentu se nachází velké množství personalizovaných výrobků, proto dobírku nenabízíme.
Lze vrátit zboží?
- Ano, zboží lze vrátit či vyměnit za jinou velikost/typ v rámci zákonné 14 denní lhůtě. Pozor však na personalizované produkty. U těch se jedná o produkty upravené na přání zákazníka a nelze je vrátit bez udání důvodu (známky, cedule, výrobky z kategorie "Navrhni si", textil s personalizovanými oušky)
Jak mám pečovat o produkty?
- Mrkni na naši stránku s péči o produkty, kde jsme podrobně rozepsali, jaká je nejvhodnější péče právě o daný produkt. Více zde.